Jag tänkte göra en beställning på något som sannolikt passar för att slippa åka in
Jag hoppades på att någon här kunde använda samma bild så jag kunde beställa kopplingar och lite annat redan idagM Mr.L.BKK skrev:
Det du behöver är en 12xG15 utvändig. Sedan kan du behöva en diskmaskinsbussning G15xG20 då det oftast är G20 till tvättmaskiner. Din ser dock ut att vara en G15 om jag inte ser fel så du bör klara dig utan. Men det är ingen stor kostnad att säkra upp med bussningen också om du har långt till inköpsstället.. Eventuellt behöver du stödhylsa om det är ett glödgat rör.
Tack så mycket, testar med båda!W WarHawk skrev:Det du behöver är en 12xG15 utvändig. Sedan kan du behöva en diskmaskinsbussning G15xG20 då det oftast är G20 till tvättmaskiner. Din ser dock ut att vara en G15 om jag inte ser fel så du bör klara dig utan. Men det är ingen stor kostnad att säkra upp med bussningen också om du har långt till inköpsstället.. Eventuellt behöver du stödhylsa om det är ett glödgat rör.
pokasd skrev:
pokasd skrev:
Det kommer kopplas på en rörände(förtydligade mitt tidigare svar). Kapningen är till demontering av tvättstället och där kommer jag använda bågfil. Tack för hjälpenT Tompafix skrev:
Klicka här för att svara