Kommer en kille i veckan och ska koppla in en handdukstork på värmesystemet åt mig. Har tänkt tappa ut innan.
Det kommer ut 2 koppar rör från väggen i badrummet som han ska gå på.
Hur mycket tror ni jag behöver tappa ut. Finns en övervåning ovanför detta och sen öppetkärl med vedpanna.