Kommer en kille i veckan och ska koppla in en handdukstork på värmesystemet åt mig. Har tänkt tappa ut innan.
Det kommer ut 2 koppar rör från väggen i badrummet som han ska gå på.
Hur mycket tror ni jag behöver tappa ut. Finns en övervåning ovanför detta och sen öppetkärl med vedpanna.
 
Generellt tills det slutar rinna ur röret.
Prova genom att öppna luftskruven på ett element på samma våning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.