Jag funderar på att köka ikeas köksbelysning till mitt nya kök, men fjärrkontrollern tycker jag verkligen inte om och hade mycket hellre haft en vanlig strömbrytare på väggen. Går det att koppla tex "strömlinje" eller "omlopp" på det sättet? Vad finns det för bra alternativ annars?
Tack!