Är det någon som hittat en larmoperatör som det går att koppla upp sitt Galaxy larm mot?

Alla verkar bara vilja att man installerar deras larm, är det där dom gör sina pengar tro?

Jag har bara hittat Niscaya som vill ha mig som kund

Det ena bolaget ville att jag skulle ta ut en polisgodkänd installatör som godkände larmet innan jag kunde få ett pris på anslutningstjänsten.
 
Det är de krav som centralerna har när man vill ansluta ett larmsystem som ett "polisgodkänt" inte har installerat. Hittar du bara en installatör som kan gå igenom installataionen och lämna ett intyg på den så är det inga problem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.