Är det någon som hittat en larmoperatör som det går att koppla upp sitt Galaxy larm mot?
Alla verkar bara vilja att man installerar deras larm, är det där dom gör sina pengar tro?
Jag har bara hittat Niscaya som vill ha mig som kund
Det ena bolaget ville att jag skulle ta ut en polisgodkänd installatör som godkände larmet innan jag kunde få ett pris på anslutningstjänsten.