Hej!
Jag har ett hus med kommunalt avlopp och vatten. På ett ställe i huset har jag en diskho med enskilt avlopp ut till en brunn. Jag skulle vilja koppla ihop det avloppet med mitt kommunala avloppsrör. Kan/får man göra det själv? Samt måste man meddela kommunen eller liknande? Någon som vet?

Mvh Bruno
 
Så länge du kopplar det mot din servisledning, inte direkt mot den kommunala ledningen så bör det vara OK.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.