N Ninjamastur #1 Medlem · norrboten · 3 inlägg 2 apr 2013 10:09 Ninjamastur Medlem norrboten 3 inlägg 2 apr 2013 10:09 #1 Tjenna jag har lite problem om vars jag ska koppla min nödstopp, jag vet två ställen som den kan kopplas till men vet inte vilket ställe jag ska använda. Bilden visar hur jag hade tänkt koppla, är det rätt eller ska jag göra på något annat sätt? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hållkrets till motor #motor #nödstopp till motor
Tjenna jag har lite problem om vars jag ska koppla min nödstopp, jag vet två ställen som den kan kopplas till men vet inte vilket ställe jag ska använda. Bilden visar hur jag hade tänkt koppla, är det rätt eller ska jag göra på något annat sätt? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
N Ninjamastur #2 Medlem · norrboten · 3 inlägg 2 apr 2013 10:20 Ninjamastur Medlem norrboten 3 inlägg 2 apr 2013 10:20 #2 Jag har ett kretsschema som jag kopplar efter. Den ser ut så här Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag tänkte bara ska man inte lägga nödstoppen först i hela kretsen, alltså innan relät. Eller fungerar det så här.
Jag har ett kretsschema som jag kopplar efter. Den ser ut så här Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag tänkte bara ska man inte lägga nödstoppen först i hela kretsen, alltså innan relät. Eller fungerar det så här.
N Ninjamastur #3 Medlem · norrboten · 3 inlägg 2 apr 2013 10:41 Ninjamastur Medlem norrboten 3 inlägg 2 apr 2013 10:41 #3 Läs inte den här sidan jag har lagt upp, jag har kollat lite närmre och har fått reda på att det var rätt.
Läs inte den här sidan jag har lagt upp, jag har kollat lite närmre och har fått reda på att det var rätt.