1 565 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
koppla badrumsfläkt
hur mycket skulle kosta att koppla badrums fläkt? elektrik rekommenderade badrums fläkt. vi har redan ett hål för den gamla ventilation, och det ingår i priset för jobbet han gör nu att dra ett rör till framtida el drag till ventilation.
men nu vi vill koppla fläkten, han sa om vi köper själv fläkt dem tar 500 kr för installation, om dem hämtar skulle kosta oss 2300 kr. för installation och fläkt.
det är sånt fläkt dem använder jag vet inte exakt om det var denna, men det var detta märke och såg så här ut. www.fresh.se/sv/1.badrumsflaektar/intellivent-2.0.php?group=prod_prod_grp-s1%2F226
men nu vi vill koppla fläkten, han sa om vi köper själv fläkt dem tar 500 kr för installation, om dem hämtar skulle kosta oss 2300 kr. för installation och fläkt.
det är sånt fläkt dem använder jag vet inte exakt om det var denna, men det var detta märke och såg så här ut. www.fresh.se/sv/1.badrumsflaektar/intellivent-2.0.php?group=prod_prod_grp-s1%2F226

Produkter som diskuteras: "intellivent"
Badrumsfläkt Intellivent S Fresh
Komplett frånluftsfläkt
2 185 kr inkl moms
Läs mer
ja han håller på o göra golvvärme hos oss , men som någon tipsade att fläkten kostar 1300 kr här i fall om det inte finns något skillnad i modellen www.soliduct.se/flaktar/badrumsflakt/c-214_223.htm?gclid=CPf3v864nb4CFYEMcwodBioAFw
men kan man pruta priset kanske 2000 kr hade varit lagom.??
men kan man pruta priset kanske 2000 kr hade varit lagom.??
Jo det är skillnad.
På den nya modellen 2.0 kan man plocka bort fläkthjulet vid rengöring.
Det kan jag inte på min modell, och det saknar jag, det underlättar avsevärt att kunna skölja av fläkthjulet i rinnande vatten.
http://www.elbutik.se/product.html?product_id=394889
På den nya modellen 2.0 kan man plocka bort fläkthjulet vid rengöring.
Det kan jag inte på min modell, och det saknar jag, det underlättar avsevärt att kunna skölja av fläkthjulet i rinnande vatten.
http://www.elbutik.se/product.html?product_id=394889
aha ok va bra tack jag tror stod på modellen 2,0. men att tänka på.
alltså han tar 10 000 kr .I offerten ingår:
Golvvärme
4 st Led-spottar med dimmer
Matning och inkoppling av spegelbelysning.
Uttag i badrum(Vid dörren)
Bortkoppling av element(kabel)
Tomrör för framtida fläkt + fläkt 2300 kr.
alltså totalt betalar vi 12 300 kr
ohh va mycket dem tar min lön i en hel mån
är det så vanligt pris? badrummet är max 3 km.
alltså han tar 10 000 kr .I offerten ingår:
Golvvärme
4 st Led-spottar med dimmer
Matning och inkoppling av spegelbelysning.
Uttag i badrum(Vid dörren)
Bortkoppling av element(kabel)
Tomrör för framtida fläkt + fläkt 2300 kr.
alltså totalt betalar vi 12 300 kr
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden