Funderar på att satsa på jordvärme men vår tomt är i
minsta laget för det.Fick höra av en kompis att det går att lägga ner nån form av kopparrör istället för slang och då minska längden drastiskt.
Är det någon som vet lite mer om detta?
Behövs det en speciell pump för detta?Pris?
Effektivitet?Erfarenheter?
Tacksam för all information!!!