Jag har lyckats men konststycket att ha köpt för lite laminatgolv. Saknar bara några skivor för att det skall räcka och det finns inte längre att få tag på. Såldes av Bygg Max innan som Ek Rustic 1-stav.

Fabrikat: KRONO Original
Model: Rustico
Beteckning: ROC2-9195

Någon som har lagt detta och har lite över ?
Jag betalar bra om någon skulle kunna hjälpa mig!
MvH
Leif i Skåne (0766-287556)

Hej Leif,

Lyckades du få tag i golv? Jag har lyckats med samma konststycke och saknar 2-3 brädor!

Mvh Angelica.

Hej Angelica,

Jo, det lyckades till slut. Jag satte också upp lappar överallt och fick napp där men det var en granne som hjälpte mig till slut. Han har kontakter i Polen där det fortfarande såldes då. Hans kontakt sa att det var de sista paketen i hela Polen som jag fick. Är det samma golv som du saknar ? I så fall så finns jag i Genarp, Skåne.
MvH
Leif

leifmariposa skrev:
Hej Angelica,

Jo, det lyckades till slut. Jag satte också upp lappar överallt och fick napp där men det var en granne som hjälpte mig till slut. Han har kontakter i Polen där det fortfarande såldes då. Hans kontakt sa att det var de sista paketen i hela Polen som jag fick. Är det samma golv som du saknar ? I så fall så finns jag i Genarp, Skåne.
MvH
Leif
Va bra!
Jo det är samma golv. Har hittat det hos tillverkaren och väntar på svar om vad det skulle kosta. Har du brädor kvar? Har släkt i Dalby.

Mvh Angelica.

Hej,
Jag skrev till tillverkaren (i Tyskland tror jag att det var) men produktionen hade upphört 2012 fick jag som svar.
Jag har brädor kvar, mer än ett helt paket om jag minns rätt. Är inte hemma igen förrän 24/1. Du kan ringa mig då om du vill.
MvH
Leif

Finns 4,5 brädor i hofors, Gästrikland!

Mvh Per

Hej på er. Jag har också lyckats med konststycket att köpa ett paket för lite av detta Ek rustic golvet och dragit ut på renoveringen. Jag har 3 kvar men jag behöver ytterligare 4 hela längder och en som är minst 93cm lång. Om någon kan hjälpa mig med detta så vore jag evigt tacksam. Ring mig isåfall på 0706-279479, bor utanför Borås.

Mvh Tobias

Ledsen att jag drar upp en gammal tråd, men jag är också ute efter detta golv. Behöver bara några få bitar.. någon som har eller vet var jag kan leta vidare?

Tack på förhand!

• Förpackade laminatgolvplankor märkta "Krono Original" staplade på varandra.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L leifmariposa skrev:
Jag har lyckats men konststycket att ha köpt för lite laminatgolv. Saknar bara några skivor för att det skall räcka och det finns inte längre att få tag på. Såldes av Bygg Max innan som Ek Rustic 1-stav.

Fabrikat: KRONO Original
Model: Rustico
Beteckning: ROC2-9195

Någon som har lagt detta och har lite över ?
Jag betalar bra om någon skulle kunna hjälpa mig!
MvH
Leif i Skåne (0766-287556)
Hej jag har 4 skivor

T Tobias Thorell skrev:
Hej på er. Jag har också lyckats med konststycket att köpa ett paket för lite av detta Ek rustic golvet och dragit ut på renoveringen. Jag har 3 kvar men jag behöver ytterligare 4 hela längder och en som är minst 93cm lång. Om någon kan hjälpa mig med detta så vore jag evigt tacksam. Ring mig isåfall på 0706-279479, bor utanför Borås.

Mvh Tobias
Jag har 4 skivor

A Angie99 skrev:
Hej Leif,

Lyckades du få tag i golv? Jag har lyckats med samma konststycke och saknar 2-3 brädor!

Mvh Angelica.
Jag har 4 brädor

Hej Lelle,

Har du kvar de fyra brädorna? Pris inkl frakt i så fall?
Mvh Reino

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.