Hej
Nyblivna ägare av en lägenhet med option på att köpa råvinden ovanför.
Vi kommer projektera den troligen under våren/sommaren 2005. Jag kommer dela med mig av mina erfarenheter här.
Det finns många fällor och mycket skoj för den delen...
Låt oss utbyta tips och ideér !
Rickard