Hej alla! Vi är nya i forumet. Köpte lgh för ett halvår sedan och det finns möjlighet att "bygga upp" oss på vinden då föreningen kan tänka sig att sälja ut den. Det skulle vara jättekul men vi är verkligen helt nya på det här. Finns det någon här som gjort detta? Vi skulle vara tacksamma för alla möjliga tips som finns att få. Vad ska man tänka på?

Ha det gott!
::)
 
Hej

Nyblivna ägare av en lägenhet med option på att köpa råvinden ovanför.
Vi kommer projektera den troligen under våren/sommaren 2005. Jag kommer dela med mig av mina erfarenheter här.

Det finns många fällor och mycket skoj för den delen...

Låt oss utbyta tips och ideér !

Rickard
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.