Ska införskaffa ett spabad/utespa o ha i källaren.. men blir mer o mer osäker på vad man ska köpa ju mer man läser. Det verkar inte finnas en enda recension om nåt bad heller..

Nån som har erfarenhet av ett Winer-spa?
Vad vet/tycker ni om denna t ex Winer AMC 2280 http://www.winer.se/products.php?kat=43&product=19
kostar 80 000 kr. Vad skulle de kosta om man köper direkt från kina och skiljer det nåt i garantier?

Är kinaspa kassa o ska man istället satsa på ett spa ifrån Nordamerika?
Nån som isf kan tipsa om en seriös återförsäljare med utespa 4-5 manna i prisklassen 70000- 100 000 kr

Mvh,

Anton
 
När det gäller import, så har du aldrig några garantier som egenimportör, särskilt inte från Kina, lika lite som du köper tre No-name-kameror till superpris när du är i Asien, det är bara ett fåtal etablerade märken som ger fabriksgarantier, dock alltid genom den lokala distributören, se t ex på hottubs.se.

Vad gäller Nordamerika kontra Kina, se gärna min kommentar under Kina-spa, det finns skrot Made in US också. Den största skillnaden mellan de fem bra tillverkarna och de övriga 150 i världen är hållbarheten över tid och elförbrukningen. Ganska viktiga faktorer tycker jag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.