Hej.
Har inte behov och plats för två vanliga 60 skåp.
En "side by side" verkar lagom storleksmässigt (bredd 90cm). Skall i så fall vara UTAN is/vatten -funktioner. Utbudet är inte så stort, hittat t.ex: Samsung(pris ca 8500:- på tretti.se) och LG Electronics(pris 13.300).

Alternativ är att köpa en mer traditionell kyl/frys (60 bredd) samt en mindre extra frysbox att ställa i t.ex. garaget.
Tankar, erfarenheter önskas tack.
Mvh Christer.
 
Beställt en Samsung RSH1NKSW1 från tretti.se nu.
Spännade att se vad den går för, kvalitét och leveranstid.... Det är ju ändå det billigaste (?) sidebyside skåpet. Tog ingen 5-års försäkring.
Det är ju även viss spänning att handla sådana här produkter på nätet, bra pris jämfört med lokala återförsäljare, i alla fall inköpspriset.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.