3 369 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Köpa luftavfuktare i Stockholm
Efter att ha läst råd&röns test av luftavfuktare så har jag bestämt mig att införskaffa en till min källare där jag har något för hög luftfuktighet för att jag ska vara lugn.
Tyckte att Mitsubishi varianterna verkade riktigt bra men jag har inte lyckats hitta någon återförsäljare här i Stockholm (Sollentuna). Finns det någon vänlig själ här på forumet så vet var jag kan hitta Mitsubishis luftavfuktare? ???
Mvh Nicklas
Tyckte att Mitsubishi varianterna verkade riktigt bra men jag har inte lyckats hitta någon återförsäljare här i Stockholm (Sollentuna). Finns det någon vänlig själ här på forumet så vet var jag kan hitta Mitsubishis luftavfuktare? ???
Mvh Nicklas
Yondalar skrev:
Olika vet jag inte, en snarare... och ny signatur vet jag inte heller nåt om. Jag har varit reggad längre än du själv men inte varit fullt så aktiv. Men ursäkten godtas förstås.
Jag har personligen en Appliance avfuktare från Coop Forum inköpt för 1250 kr. Funkar utmärkt. Grannen däremot har köpt Mitsubishi hos Ragnar för 5500 kr! Därav svaret på den ursprungliga frågan.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden