Hej!
Jag kanske kan köpa loss min vind hyffsat billigt, har en lucka utanför lägenhetsdörren upp på vinden, inte så smidigt att ta sig upp o kanske svårt att få upp saker till vinden denom den lilla luckan. Men jag funderar ändå på att köpa liss vinden o ha den som vind, nått för man ju alltid upp där.
Min fråga är kommer föreningen ta hyra för att jag har den som vind? Om jag bygger på vinden som lägenhetsutrymme, dvs isolering, el osv, så vet jag att jag får ett påslag på hyran, ....men om jag inte bor där o inte heller gör en anslutning från min lägenet så måste det väl vara hyresfritt, eller?