Hallå gott folk!

Jag är bra sugen på att köpa en Leica ML450N rotationslaser då jag kan få den till ett riktigt rövarpris.
Är här någon som har erfarenhet av denna laser?
Jag vet att Leica gör riktigt fina grejer, dock så är den här modellen inte självnivellerande utan man ställer själv den i våg med hjälp av inbyggda libeller.
Är detta en stor nackdel?
I sådana fall, tillräckligt stor för att låta bli att köpa?

Tacksam för input!

/Pusher
 
Har använt mig av båda metoderna, och visst tar det lite tid att ställa in med libeller men man gör ju inte det jätteofta.

Till 'ordinarie' pris skulle jag välja en själnivellerande, men till ett rövarpris hade jag slått till. Så jobbigt är det inte att ställa in själv...
 
Priset jag har hittat ligger strax över tusenlappen, 1100-1200.
För högt?
 
Ingen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.