Mats-S
L Liljeros skrev:
är delar av kedjan beroende av kina i produktionen så kommer man ju inte ifrån problematiken att det blir väldigt svårt att besluta om sanktioner i en krissituation
Helt rätt, men om alla gör vad man kan för att utöva sin konsumentmakt mot diktaturerna, som nu strävar efter att få mer makt över världshandeln, så blir det en nagel i ögat på dom. Ju fler vi är, desto hårdare slår det mot deras syften. Kina är totalt beroende av handeln med dom västliga demokratierna, se till att dom inser att vi inte accepterar deras diktatoriska ickemänskliga beteenden ... glöm aldrig att Kina just nu är en stenhård diktatur ... som går i helt fel riktning under nuvarande ledning.
 
  • Gilla
Bombus pratorum
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.