17 697 läst ·
47 svar
18k läst
47 svar
Köpa L-boxx i Sverige?
Är det samma nummer bör det ju vara "riskfritt" men...Lexington skrev:
Den på bilden hos DUAB ser ut att vara för batterivarianten i handväskutförande.
Mina 2 senaste insatser beställde jag från DUAB, och tomma L-boxxen till slipen från Proshop.
Mailade Duab och frågade om dom hade rätt bild på hemsidan, fick snabbt svar att, "ja den ser korrekt ut".
Handväskan och limpan verkar båda passa i båda insatserna, som jag ser det, alltså två olika inlägg med samma nummer till samma sågar?
Handväskan och limpan verkar båda passa i båda insatserna, som jag ser det, alltså två olika inlägg med samma nummer till samma sågar?
Stämmer numret bör det ju vara rätt, inte troligt att 2 inlägg har samma art. nummer.Lexington skrev:
Den här dök upp när jag bildgooglade på numret som börjar med 1600..
https://www.bosch-professional.com/de/de/products/einlage-gst-18-v-li-b-s-1600A003NH
https://www.bosch-professional.com/de/de/products/einlage-gst-18-v-li-b-s-1600A003NH
Lokala butiken skulle ha 67 kr för detta inlägg, känns som vi missförstår varann någonstans eller så är det så "billigt" (även om priset jag fick är utan moms blir det ju billigt).
La en beställning iaf så får vi se när det kommer.
La en beställning iaf så får vi se när det kommer.
Fick svar om min beställning av inlägg idag, Bosch tillverkar inläggen på beställning vilket innebär att det va 6 veckors leveranstid, den som väntar på något gott 
Ska försöka komma ihåg o återkoppla hur det blev med min 90a, när inlägget kommit!
Ska försöka komma ihåg o återkoppla hur det blev med min 90a, när inlägget kommit!
Inte Sverige men...J janerik12 skrev:
https://m.ebay.de/itm/BOSCH-L-BOXX-...551751?hash=item5d77d737c7:g:FUkAAOSwFSxaDFjL
6 veckors leverans blev 2 
O precis som FredrikR visade så tar den lilla pluppen i.
Så fick modifiera lite, halva skars bort.
Passade perfekt!
Sen va det bara resten kvar!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
O precis som FredrikR visade så tar den lilla pluppen i.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Så fick modifiera lite, halva skars bort.
Logga in
Skapa konto
Passade perfekt!
Logga in
Skapa konto
Sen va det bara resten kvar!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hornbach säljer L-boxx i andra färger än de Bosch använder.
De tar 395 för både 136 och den mindre, vilket är lite billigare än vad andra leverantörer tar för "Bosch-färgade" lådor. Tyvärr är det den gamla varianten som inte kan öppnas om man har fler lådor ovanpå.
De tar 395 för både 136 och den mindre, vilket är lite billigare än vad andra leverantörer tar för "Bosch-färgade" lådor. Tyvärr är det den gamla varianten som inte kan öppnas om man har fler lådor ovanpå.