Lexington Lexington skrev:
Hittade denna på Duabhuset [länk] fråga har skickats och vi kommer att besvara den så fort vi kan.
och denna på Proshop [länk]

Men det verkar inte va samma inredning enligt bilden? Ska man gå på bilden eller namnet?
Samma EAN-nummer och samma modellnummer.
Är det samma nummer bör det ju vara "riskfritt" men...
Den på bilden hos DUAB ser ut att vara för batterivarianten i handväskutförande.

Mina 2 senaste insatser beställde jag från DUAB, och tomma L-boxxen till slipen från Proshop. (y)

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Mailade Duab och frågade om dom hade rätt bild på hemsidan, fick snabbt svar att, "ja den ser korrekt ut".

Handväskan och limpan verkar båda passa i båda insatserna, som jag ser det, alltså två olika inlägg med samma nummer till samma sågar?

Lexington Lexington skrev:
Hittade denna på Duabhuset [länk] fråga har skickats och vi kommer att besvara den så fort vi kan.
och denna på Proshop [länk]

Men det verkar inte va samma inredning enligt bilden? Ska man gå på bilden eller namnet?
Samma EAN-nummer och samma modellnummer.
Stämmer numret bör det ju vara rätt, inte troligt att 2 inlägg har samma art. nummer.

Duab måste satt fel nr då, annars vete tusan. Vågar dock inte beställa därifrån!

90an är totalt 185 hög o 115 platta-rygg, så verkar funka fint!
Ska kolla om lokala butiken kan ta hem, annars blir det en beställning!
Tack för all hjälp!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lokala butiken skulle ha 67 kr för detta inlägg, känns som vi missförstår varann någonstans eller så är det så "billigt" (även om priset jag fick är utan moms blir det ju billigt).
La en beställning iaf så får vi se när det kommer.

• Gilla
Hedens och 1 till
  • Laddar…
Fick svar om min beställning av inlägg idag, Bosch tillverkar inläggen på beställning vilket innebär att det va 6 veckors leveranstid, den som väntar på något gott :D

Ska försöka komma ihåg o återkoppla hur det blev med min 90a, när inlägget kommit!

J
Kan man köpa nya l-boxx lb4 i Sverige tom?

J
FredrikR FredrikR skrev:
Inte Sverige men...
[länk]
Tack. Priset på lådan va ok men frakten e dyrare än produkten :surprised:

J janerik12 skrev:
Tack. Priset på lådan va ok men frakten e dyrare än produkten :surprised:
€15 borde det nog gå att hitta frakt för.
Snabbkollade imorse men gissar den dyker upp hos Lefeld, svh24.de mfl snart.

• Gilla
janerik12
  • Laddar…
Boxen (boxxen?) kom idag.
Verkar bli perfekt, väntar vi bara på inlägget som beräknas komma om 4-5 veckor!
En öppen blå verktygslåda med en borrmaskin och en slipmaskin organiserade inuti, på ett klinkergolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Hedens och 3 till
  • Laddar…
6 veckors leverans blev 2 (y)
Modiferad svart plastinlägg för verktygsförvaring på en verkstad.
Skapa konto

O precis som FredrikR visade så tar den lilla pluppen i.
Bosch elverktyg med modifierad förvaringslåda, halva avlång del skuren bort, på arbetsbänk.
Skapa konto

Del av ett verktyg med modifierad plastkomponent, dammpartiklar synliga, på en verkstadsbänk.
Skapa konto

Så fick modifiera lite, halva skars bort.
Modifierad svart plastdel med en halvskuren plupp.
Skapa konto

Passade perfekt!
Modifierad del av verktyg där halva plupp är avskuren för passform.
Skapa konto

Sen va det bara resten kvar!
Öppen verktygslåda med modifierad insats där halvan är bortskuren för att passa komponenter.
Skapa konto

En modifierad verktygslåda med en elektrisk häftpistol och dess sladd prydligt lagd inuti, anpassad för att passa verktyget.
Skapa konto

Bosch verktyg med borr och slipmaskin i en blå förvaringslåda, modifierad för att passa verktyget.
Skapa konto

• Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Hornbach säljer L-boxx i andra färger än de Bosch använder. DV_8_6416839_01_4c_DE_20171111180256.jpg
De tar 395 för både 136 och den mindre, vilket är lite billigare än vad andra leverantörer tar för "Bosch-färgade" lådor. Tyvärr är det den gamla varianten som inte kan öppnas om man har fler lådor ovanpå.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.