17 697 läst ·
47 svar
18k läst
47 svar
Köpa L-boxx i Sverige?
Tar den hela l-boxxen eller bara halv?
Fyller den hela är det tyvärr inget alternativ.
Funderar på om inlägget till gst 18 v-li skulle funka? Det skulle kanske funka att modifiera.
Någon som provat eller har möjlighet att prova?
Fyller den hela är det tyvärr inget alternativ.
Funderar på om inlägget till gst 18 v-li skulle funka? Det skulle kanske funka att modifiera.
Någon som provat eller har möjlighet att prova?
Den för GST160CE tar en hel låda i anspråk.
Den för GST18V-LI tar också en hel låda i anspråk, och min GST135CE passade inte i den rakt av...
Men!

Om du kollar till höger om sågkroppen, mellan strömbrytare och varvtalsjusteringen, så sitter det en upphöjning i L-Boxx inredningen, där tog min 135a i, tar du bort den kan det finnas möjligheter att den går ner.
Ser ut som du har chans att kapa inredningen mitt på och få i en halva till.
Sladden gick att vika in i lådan i mitt fall.
Kan lägga i 135an och fota imorgon om du vill, var ut fort och kollade nu och hade ingen telefon med mig.
Nu är det jobbmackagörning sedan sängen
Den för GST18V-LI tar också en hel låda i anspråk, och min GST135CE passade inte i den rakt av...
Men!

Om du kollar till höger om sågkroppen, mellan strömbrytare och varvtalsjusteringen, så sitter det en upphöjning i L-Boxx inredningen, där tog min 135a i, tar du bort den kan det finnas möjligheter att den går ner.
Ser ut som du har chans att kapa inredningen mitt på och få i en halva till.
Sladden gick att vika in i lådan i mitt fall.
Kan lägga i 135an och fota imorgon om du vill, var ut fort och kollade nu och hade ingen telefon med mig.
Nu är det jobbmackagörning sedan sängen
Gst 135 är nog 10år gammal, den har en bättre bladstyrning och spak för vinkling av bottenplattan, ev är den lite högre också.Lexington skrev:
Ska fota imorgon.
Inlägget verkar heta 1600A003NH
102 är lägre 
Så här ser min GST 135 ut i 18V-LI insatsen.
Här ser du höjden, knappa 200mm.
Här syns piggen som är ivägen.
Så här ser min GST 135 ut i 18V-LI insatsen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här ser du höjden, knappa 200mm.
Logga in
Skapa konto
Här syns piggen som är ivägen.
Logga in
Skapa konto
Perfekt! Bör ju gå alldeles utmärkt med min 90a.
Ska hem o mäta min också bara. Sen gäller det bara o hitta någonstans där man kan få tag i insatsen. Dom sidor jag hittat skickar antingen inte till Sverige, har slut i lager, eller tar på tok för mycket betalt.
Ca 125-130 mm från platta till rygg?
Ska hem o mäta min också bara. Sen gäller det bara o hitta någonstans där man kan få tag i insatsen. Dom sidor jag hittat skickar antingen inte till Sverige, har slut i lager, eller tar på tok för mycket betalt.
Ca 125-130 mm från platta till rygg?
Hittade denna på Duabhuset https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=19177&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner&message=Din fråga har skickats och vi kommer att besvara den så fort vi kan.
och denna på Proshop https://www.proshop.se/Verktyg/Bosc...erunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Men det verkar inte va samma inredning enligt bilden? Ska man gå på bilden eller namnet?
Samma EAN-nummer och samma modellnummer.
och denna på Proshop https://www.proshop.se/Verktyg/Bosc...erunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Men det verkar inte va samma inredning enligt bilden? Ska man gå på bilden eller namnet?
Samma EAN-nummer och samma modellnummer.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Väntar spänt på resultat, sitter på en L-boxx i lämplig storlek och en GST90a som skulle bo bra i en sån.