Detta kanske är fel forum men... jag provar. jag ska köpa en vattenmantlad kamin och har fasnat för Caron Aqua. Nu råkar den ju såklart vara svindyr... 40k i Sverige men en snabb googling så hitta jag samma för €3000 i tyskland. Är det några kostigheter att köpa den där? Vi snackar ju minst 10000kr i diff så det kan ju vara värt en sväng över broarna
 
  • Gilla
kuntri
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.