Detta kanske är fel forum men... jag provar. jag ska köpa en vattenmantlad kamin och har fasnat för Caron Aqua. Nu råkar den ju såklart vara svindyr... 40k i Sverige men en snabb googling så hitta jag samma för 3000 i tyskland. Är det några kostigheter att köpa den där? Vi snackar ju minst 10000kr i diff så det kan ju vara värt en sväng över broarna