Vi har en tomt på gång som ligger i det område där vi letat hus i flera år. Det är en stor villatomt som ska avstyckas men ansökan är inte inskickad ännu. Det finns ett positivt förhandsbesked om bygglov. Vad bör man tänka på innan vi skriver på något kontrakt och lägger handpenning. Resterande summa ska betalas när avstyckningen är klar.
/boga