1 401 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Köpa infiltrationsrör för BDT-avlopp i Göteborgsområdet
Någon som vet var i Göteborgsområdet där jag som privatkund kan köpa infiltrationsrör till ett BDT-avlopp.
Grossister typ Dahl säljer ju endast till företag och markanläggningsfirmor är inte så intresserade av att sälja endast några rör - de vill göra jobbet själva...
Att köpa på nätet medför tyvärr en oproportionerligt stor fraktkostnad då rören är 5m långa och jag behöver bara 3st.
Grossister typ Dahl säljer ju endast till företag och markanläggningsfirmor är inte så intresserade av att sälja endast några rör - de vill göra jobbet själva...
Att köpa på nätet medför tyvärr en oproportionerligt stor fraktkostnad då rören är 5m långa och jag behöver bara 3st.
Enskilda avlopp var tydligen inte så intressant...D doubleH skrev:Någon som vet var i Göteborgsområdet där jag som privatkund kan köpa infiltrationsrör till ett BDT-avlopp.
Ingen i GBG-området (helst norr om) som har koll på var det går att köpa infiltrationsrör?
Tack, men de flesta rörfirmor vill precis som markanläggningsfirmor helst göra installationen - inte bara ta hem tre rör...J jonaserik skrev:
Lutar åt att beställa på nätet, tex:
https://www.velltra.se/product/infi...unner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Behöver bygga/köpa förvaringslådor till en inbyggd säng
Möbelsnickeri -
Köpa gård för taxeringsvärde?
Köpa & Sälja hus -
Köpa pumpnför bortforsling av vatten
Verktyg & Maskiner -
Köpa nybyggd stuga utan möjlighet till elförsörjning (uppvärmning) ?
Fritidshus -
Köpa ett hus med ett olovligt förråd (svartbygge)
Köpa & Sälja hus