700 kr i UK jämfört med atgt pytsa ut över 2k....nja
 
Vad kostar 700:- i UK? Den nakna GOP'en, som trådskaparen ursprungligen frågar efter, då kan jag hålla med att det är en stor skillnad.

Jag tänkte närmast på Alkos svar igår, angående priset 1599:- på Järnia inte är jättebra jämfört med ex Tyskland.

Jag vill nog anse att 2200 SEK för GOP 10.8v, 36 delars tbh-kitet, systainer, GSR10.8V-LI-2, 2 accar är ett jäkligt bra pris. Bara tillbehören till GOP'en bör vara värt de 600:- extra jämfört med Järnias kampanj.
 
MMR, ja 700 var naked.

Annars kan man ju fortsätta o spinna och ta med "Monsterkitet" där vinke-l och slagskruvdragaren även ingår och det brukar väl ligga på 3000+ typ.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.