8 369 läst ·
7 svar
8k läst
7 svar
Köpa fanér på mindre bitar??
letar mindre bitar fin faner för att renovera några instrumentpaneler i båten. Det är typ valnöt med burl/birds eye eller liknande.
Problemet är var man kan vända sig? Jättesvårt att hitta nåt ställe, de flesta jag hittar är typ industriella leverantörer och fabriker med helt fel produkter och volymer.
Tips mottages tacksamt, alternativet verkar vara att köpa från typ England.
Problemet är var man kan vända sig? Jättesvårt att hitta nåt ställe, de flesta jag hittar är typ industriella leverantörer och fabriker med helt fel produkter och volymer.
Tips mottages tacksamt, alternativet verkar vara att köpa från typ England.
Är du hundra på att det är faner. Brukar vara någon typ av laminat eller konstgjort faner speciellt på nyare båtar. Efter som det är galet dyrt och svårt att få tag på sådant faner och en annan aspekt är att man vill att produkterna skall se lika dan ut.
Och jag tror inte att man kan köpa spill bitar från företag som säljer faner. Utan det blir till att kontakta lokala snickerier eller båt tillverkaren.
Och är det valnötsrot faner så blir det inte lätt att få tag på.
Pär
Och jag tror inte att man kan köpa spill bitar från företag som säljer faner. Utan det blir till att kontakta lokala snickerier eller båt tillverkaren.
Och är det valnötsrot faner så blir det inte lätt att få tag på.
Pär
Klicka här för att svara