Rent tekniskt tror jag inte den kommer upplevas som gammal om några år, vad jag vet har det inte hänt jättemycket de senaste 30 åren i byggteknik. Avloppen t.ex. är nog samma/jämförbara med dagens, elen borde vara samma som idag, etc.
Badrummen börjar väl närma sig slutet av sin livslängd, även om jag gissar att de håller bra länge till.
Framförallt så kommer lägenheten kännas omodern i ytskikt, där badrum och kök är det som är dyrast att uppdatera.
Tror dock läge m.m. är långt viktigare för hur attraktiv lägenheten är nu och senare