Hej

Jag behöver köpa en cirkelsåg för max 500kr till lite mindre jobb till o från.
En handhållen ska det vara och ingen bordcirkelsåg.
I fysisk butik vill jag handla också.

Vad ska jag köpa för någon ?

/M

Jag hade tittat på en begagnad, kanske en grön bosch. Maskinerna som du får nya för 500kr är fruktansvärt dåliga.

Kanske en beggad c6bu2? Borde gå o få för de pengarna, 500 över disk får du bara skräp, kolla isf på Jula alt biltema

buspojken skrev:
Kanske en beggad c6bu2? Borde gå o få för de pengarna, 500 över disk får du bara skräp, kolla isf på Jula alt biltema
Hitachi är bra ja men nypris runt 2000kr säljs troligen inte under 500kr begagnad.

Hitachi c6bu och c6bu2 ser jag rätt ofta för 5-700 på blocket.
Vad skillnad är förutom att 2:an är nyare och ser it som en gymnastiksko vet jag inte.
MYCKET såg för pengarna om den funkar som den ska

Kanske en Jula-maskin för 399 vore det bästa med dom förutsättningarna du anger....
Men håller med föregående inlägg om begad Hitachi c6bu2...annars finns Bosch PKS40, en grön för runt 800 på både Bauhaus och Classe om du nu kan/vill rucka på 5-hundringen ;)

Har tittat på den på Jula också, men Meec är väl lite sisådär i många sammanhang.

Hitachin finns par på Blocket ser jag, får se om jag får någon som svarar och vill sälja av de.

Jag tycker de röda Meec-grejerna på Jula är prisvärda, när man inte är ute efter proffsgrejer. 399 för cirkelsågen såg jag.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.