K
Vart lämnade du in dom? Dom priser jag fått hittills är cirka 2000kr per radiator, färdigsprutade och en tusenlapp för blästringen+grund.

Hur som haver så testade jag radiatorfärg på sprayburk och det verkar fungera! Men elementet som krackelerat hade jag tänkt låta blästra ändå, då det ser förjävligt ut, haha.
 
  • Gilla
Griffeltavlan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.