Hej,
Vi ska bygga till ett fritidshus - totalt blir det en utbyggnad med en övervåning på ca 48 kvm. Frågor jag skulle vilja bolla med er;
- Hur detaljerade konstruktionsritningar behöver man ha - vi vet hur vii ska bygga för att få allt att hålla på bra sätt med bärlinor, avlastning etc.
- Hur gör man dimenskionskontroll och vem kan utföra det utan att det kostar skjortan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.