Hej,
Vi ska bygga till ett fritidshus - totalt blir det en utbyggnad med en övervåning på ca 48 kvm. Frågor jag skulle vilja bolla med er;
- Hur detaljerade konstruktionsritningar behöver man ha - vi vet hur vii ska bygga för att få allt att hålla på bra sätt med bärlinor, avlastning etc.
- Hur gör man dimenskionskontroll och vem kan utföra det utan att det kostar skjortan?