Hej! Ny här på forumet. Har börjat skissa lite i autocad i planer på att bygga ett hus, ska självklart ta in en byggnadsingenjör som hjälper mig. Har en plan på att bygga ett hus med vardagsrum/kök öppet till nock, blir ca 6-7 meter högt. Taklutningen på cirka 28 grader, 7 meter brett 9 meter långt. Här är en skiss som jag gjort, har ni något att påpeka eller ser de OK ut? Tack på förhand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
