Tack för alla svar. Det är jäklar i mig inte lätt att bestämma sig. Ny pump är ju det mest bekymmersfria i längden men känns samtidigt onödigt om den andra kan snurra på med ny kompressor. Hade dom gett 5 års garanti på nya kompressorn så hade jag inte tvekat. Men nu är det värre
 
Jag valde att kolla med Nibe! Dom säljer en ny kompressor för ca: 7500:- sen byter man torkfilter för 350:-
Sen tvingade jag en kylmekaniker att göra jobbet för en fetmiddag med skjuts hem, Och några flaskor vin.
Allt stannade strax under 11k..
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.