Tack för alla svar. Det är jäklar i mig inte lätt att bestämma sig. Ny pump är ju det mest bekymmersfria i längden men känns samtidigt onödigt om den andra kan snurra på med ny kompressor. Hade dom gett 5 års garanti på nya kompressorn så hade jag inte tvekat. Men nu är det värre
Jag valde att kolla med Nibe! Dom säljer en ny kompressor för ca: 7500:- sen byter man torkfilter för 350:-
Sen tvingade jag en kylmekaniker att göra jobbet för en fetmiddag med skjuts hem, Och några flaskor vin.
Allt stannade strax under 11k..