Hej,

Då vi var tvungna att riva vårt fina Komposittrall pga en dränering söker vi nu efter ersättningsplankor då vissa blev skadade.
Om någon har enstaka plankor att sälja så är vi väldigt intresserade. Enligt Jula är de utgående sortiment och de vägrar skicka mellan varuhusen eller till mig direkt. Bor i Halmstad och närmsta varuhus som har de i lager är många timmar bort.

https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...byggvaror/komposittrall/komposittrall-014333/

Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Hej

Är det möjligt att flytta om den trall du har kvar och montera den komposittrall som säljs idag?
Verkar bara vara mönstret på en sida som är ändrad.
Tänker att om du lägger 1 eller 2 rader av den nya sorter längst in eller ut så kommer det se ok ut.

[länk]
Tänkte lite på detta tidigare. Du menar att typ rama in mönstret? Kan självklart gå att göra så. Det hoppar jag på om jag inte hittar något tillgängligt då jag precis gjort färdigt en rad..

Beroende på hur trallen är lagt så skylla jag lägga den udda sorten närmast huset eller längst. Eller på kortsidorna om trallen är lagd vinkelrätt mot huset.

Det förutsätter ju att de rillade sidorna är uppåt. Är den mönstrade sidan uppåt så verkar de vara likadana på de båda sorterna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.