Glömde fråga en grej. Installatören sa (när vi låg avsvimmade) "Ja men det är för att det är ett lösvirkeshus och vi måste dit så många gånger!". Stämmer ett sånt påstående? Och så lite detaljer: 7 rum, tre badrum, förråd, tvättstuga, kök, carport, hall. Nätverksuttag i alla rum.)