Hej!
Skulle behöva komplettera mitt bjälklag ovan krypgrund som ligger mellan 800-1100 cc.
Befintliga bjälkar modell gamla och stenhårda ligger infällda i innervägger(sitter som berget)
Dock är de i bra skick. (200x100)
För att slippa riva upp allt och skapa ny anläggningsyta så hade jag tänkt göra enligt bilden.
Där svart är befintliga reglar och rött är nytt.
Fungerar detta i verkligheten?
Bilden i text.
Fästa en bärlina under befintliga golvreglar längs ytterväggarna, och ställa mellan regeln på denna.
Hoppas ni förstår vad jag menar
och om det fungerar, vad hade ni fäst bärlinan med mot befintliga balkar???