F fredwel #1 Medlem · Stockholms län · 678 inlägg 9 feb 2007 21:27 fredwel Medlem Stockholms län 678 inlägg 9 feb 2007 21:27 #1 Såg att det finns en kompislista, det var ju trevligt! Men.... Vad är den bra till? :-D /fredrik
F fredwel #2 Medlem · Stockholms län · 678 inlägg 9 feb 2007 21:36 fredwel Medlem Stockholms län 678 inlägg 9 feb 2007 21:36 #2 Svarar mig själv litegrann: Mna kan tydligen använda den för att styra vilka användare man vill ta emot PM från. Finns det ingen annan funktion?
Svarar mig själv litegrann: Mna kan tydligen använda den för att styra vilka användare man vill ta emot PM från. Finns det ingen annan funktion?