Såg att det finns en kompislista, det var ju trevligt!




Men.... Vad är den bra till? :-D

/fredrik
 
Svarar mig själv litegrann: Mna kan tydligen använda den för att styra vilka användare man vill ta emot PM från. Finns det ingen annan funktion?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.