Hej,
Jag har under en dryg vecka inte kunnat komma åt forumet via appen. Får bara meddelandet "can not connect to forum. This forum is either restricting acces from Byggahus.se or the installed Byggahus.se plugin is not working. Please contact your forum administrator".
Detta har hänt ngn gång förut men då löst sig av sig själv. Nu har jag provat att installera om appen, men det har inte hjälpt. Har ni ngn ide om vad jag ska göra för att få appen att funka?
Tack på förhand!
Jag har under en dryg vecka inte kunnat komma åt forumet via appen. Får bara meddelandet "can not connect to forum. This forum is either restricting acces from Byggahus.se or the installed Byggahus.se plugin is not working. Please contact your forum administrator".
Detta har hänt ngn gång förut men då löst sig av sig själv. Nu har jag provat att installera om appen, men det har inte hjälpt. Har ni ngn ide om vad jag ska göra för att få appen att funka?
Tack på förhand!
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tyvärr inte Tapatalk eller den Byggahus app som byggde på Tapatalk men vi håller på och utvecklar en ny app som vi hoppas kunna lansera inom kort.
Vad är inom kort?
Dagar, veckor eller månader?
iOS och/eller android?
Tyckte jag läste nåt i en annan tråd att du skulle starta en tråd med uppdateringar om hur det gick med nya appen. Men har inte hittat den än
Har tyvärr väldigt svårt för mobilsidan.
Dagar, veckor eller månader?
iOS och/eller android?
Tyckte jag läste nåt i en annan tråd att du skulle starta en tråd med uppdateringar om hur det gick med nya appen. Men har inte hittat den än
Har tyvärr väldigt svårt för mobilsidan.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Första betaversionen av appen kommer förhoppningsvis släppas den kommande veckan om allt går som planerat. Den appen kommer fungera på androidtelefoner. Vad har du för mobiltelefonmodell och vilken webbläsare använder du?