5 094 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Kommer inget vatten längre
jocke.lind skrev:
jadå..allt brukar lösa sig.
I värsta fall blir det slå ner en ny spets på annat ställe, i bästa fall är det pumpen eller backventilen ner till vattnet som kärvar.
[/quote]
? Slå ner en ny spets ??Vad menas med detta uttryck. :-/ :-[ Kanske dum fråga men den som inte frågar får inget veta heter det ju
Visste killarna från Malmbergs att det va en spettsbrunn?? Om jag fattat den metoden rätt så behöver de inte vara djupare än 6 meter så det kanske är spettsen han kommer till.
Klicka här för att svara