Du får ta dig en promenad till brunnen då ser du om det är för lite vatten.
Inte bra om pumpen går och det är för lite vatten.
 
Ok Hoppas att det löser sig för dig ;)
 
galento
jocke.lind skrev:
[quote author=lier link=1142528245/0#3 date=1142530564]Ok Hoppas att det löser sig för dig  ;)

jadå..allt brukar lösa sig.

I värsta fall blir det slå ner en ny spets på annat ställe, i bästa fall är det pumpen eller backventilen ner till vattnet som kärvar.

[/quote]

? Slå ner en ny spets ??Vad menas med detta uttryck. :-/ :-[ Kanske dum fråga men den som inte frågar får inget veta heter det ju
 
galento
Tackar för infon,Immobil.Har aldrig hört talas om detta förut och det hade inte andra i bekantskapskretsen heller ::) ::)
 
Visste killarna från Malmbergs att det va en spettsbrunn?? Om jag fattat den metoden rätt så behöver de inte vara djupare än 6 meter så det kanske är spettsen han kommer till.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.