Jag försöker se det framför mig, ena sidan sitter fönster symmetriskt en bit in på fasaden men runt hörnet sitter det ett fönster ända ut.
Funderade på om man kunde byta plats på dörr och fönster och dra in lite från hörnen. Tror ni det skulle bättre eller sämre? Man får väl då flytta innerdörren till arbetsrummet...?
Funderade på om man kunde byta plats på dörr och fönster och dra in lite från hörnen. Tror ni det skulle bättre eller sämre? Man får väl då flytta innerdörren till arbetsrummet...?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 311 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 311 inlägg
Eller gör om fönstret bredvid dörren till ett sidoljus. Det ser lite för stort ut för så lite väggyta.
Har du funderat på att ha dörren på kortväggen?
Det ser ju ut som att man kommer fram till hallen från det hållet och det känns som det blir bättre flöde inne i huset när man ska rakt fram.
Sov- och arbetsrum med två fönster kan bli svårmöblerade med t.ex. ont om väggar för bokhyllor.
Har du funderat på att ha dörren på kortväggen?
Det ser ju ut som att man kommer fram till hallen från det hållet och det känns som det blir bättre flöde inne i huset när man ska rakt fram.
Sov- och arbetsrum med två fönster kan bli svårmöblerade med t.ex. ont om väggar för bokhyllor.
Men ser det där så konstigt ut, då?
Det hade möjligen blivit bättre om man flyttat källarfönstret en bit åt höger, men man kan inte få allt...låt det vara sådär!
Bra mörkt i farstun utan fönster, låt det vara.
Det hade möjligen blivit bättre om man flyttat källarfönstret en bit åt höger, men man kan inte få allt...låt det vara sådär!
Bra mörkt i farstun utan fönster, låt det vara.
Redigerat:
Jo exakt, ,det går inte att flytta...jag hade låtit det bli sådär.