Det var en bättre lösning för tvättstuga, kapprum och toalett, tycker jag.
 
Det går väl att ha kvar den gamla planlösningen med trappa osv. och bara ta idén med placering av tvättstuga, kapprum osv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.