Vi armerar i varannat, men ibland har vi glömt och då har det blivit varje för att komma rätt igen :-).

 
Inger-Pinger:
Jag såg det där på fN (f.d. FöräldraNätet) alldeles nyligen och tyckte det var så träffande på DEN sajten. Härinne tycker jag vi är mycket mer överseende med varandras brister, faktiskt.
(Hälsningar från Lycke som har ett annat nick på fN om du någonsin hänger där.)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.