Inger-Pinger:
Jag såg det där på fN (f.d. FöräldraNätet) alldeles nyligen och tyckte det var så träffande på DEN sajten. Härinne tycker jag vi är mycket mer överseende med varandras brister, faktiskt.
(Hälsningar från Lycke som har ett annat nick på fN om du någonsin hänger där.)