6 242 läst ·
46 svar
6k läst
46 svar
Kommentarer till "Hemsidessträngen"
Sida 1 av 4
Tack så mycket! Vi hade hört från flera byggare att Järfälla kommun är jätte bra att bygga i. De vill gärna att man ska flytta ditt och försöker hjälpa till på ett smidigt sätt. Det kan vi intyga idag. Det har inte varit några problem och de har varit mycket trevliga mot oss.
Du behöver inte alls skämmas! Den är jättefin.
Dessutom ser ju huset kanonfint ut också, synd bara att det är som det är...
Jag fattar inte att inte Sverigestugan tar på sig att fixa det här, det här måste ju kosta dem ofattbara mängder goodwill..
Dessutom ser ju huset kanonfint ut också, synd bara att det är som det är...
Jag fattar inte att inte Sverigestugan tar på sig att fixa det här, det här måste ju kosta dem ofattbara mängder goodwill..
Om dom inte ser till att fixa Helenas hus kan de räkna med att inom en kort tid gå i konkurs, för att jag tror inte att efter den läsning av Helenas berättelse, skulle någon våga att köpa från de.
Dåliga news sprider sig mycket snabbare än bra ;D ;D
Dåliga news sprider sig mycket snabbare än bra ;D ;D
Sweli, vilken kran!! Vi kom körandes efter Mälarvägen just när de lyfte på en av alla takbalkar... WOW - måste kännas häftigt?!! Var även förbi en sväng igår kväll, när byggjobbarna hade paus, de tittade konstigt på oss när vi saaaakta gled förbi. Det ser fint ut! Skitspännande att "få följa med" litegrann, men man ser ändå bäst på hemsidan - så håll den uppdaterad... :-*
Hammarn61 -> Tittade på din hemsida, häftig bild den med brun borrningen.
Ser framemot att kunna följa ditt bygge, det ser ut att bli ett fint hus ni kommer att bygga.
Glöm inte att ange datum till dina bilder så att man kan se hur lång tid tar dom olika momenten i bygget.
Lycka till
Ser framemot att kunna följa ditt bygge, det ser ut att bli ett fint hus ni kommer att bygga.
Glöm inte att ange datum till dina bilder så att man kan se hur lång tid tar dom olika momenten i bygget.
Lycka till
Oj, så fint huset blir, Sweli!
Är det Du som är uppe på taket och tar bilder? Var rädd om Dig, bl.a. för att vi ska kunna fortsätta att följa med på uppdateringarna!
Tror nästan man skulle kunna göra en "byggkurs" av er hemsida, eller hur allihop?
Helena med...
S...... S.....