I Idalind #1 Medlem · 157 inlägg 28 mar 2003 10:26 Idalind Medlem 157 inlägg 28 mar 2003 10:26 #1 Har någon byggt Komfort Villan? Erfarenhet? Nöjd?
C CaJa #2 Medlem · 252 inlägg 30 mar 2003 22:24 CaJa Medlem 252 inlägg 30 mar 2003 22:24 #2 Jag lyfter tråden... Jag är också intresserad om någon har någonting att säga om Komfortvillan - de bygger ju bland annat stenhus. Husbyggar-erfarenhet efterlyses! Eller någon som "synat dem i sömmarna"?? Eller hört nåt?
Jag lyfter tråden... Jag är också intresserad om någon har någonting att säga om Komfortvillan - de bygger ju bland annat stenhus. Husbyggar-erfarenhet efterlyses! Eller någon som "synat dem i sömmarna"?? Eller hört nåt?