Har någon byggt Komfort Villan? Erfarenhet? Nöjd?

 
Jag lyfter tråden...

Jag är också intresserad om någon har någonting att säga om Komfortvillan - de bygger ju bland annat stenhus.

Husbyggar-erfarenhet efterlyses!
Eller någon som "synat dem i sömmarna"??
Eller hört nåt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.