Byggahus.se

Komfortvillan - Stenhus i Båstad

1. O
    Medlem Nivå 1
    Någon som har byggt eller funderat på ovan byggare/leverantör?

Vad jag sett/hört så har dom levererat något hundratal hus på Bjärehalvön med gott resultat och rykte!

Verkar vara gedigna kundanpassade hus...

Men det är alltid bra att få lite mer kött på benen...

www.komfortvillan.se

2. DragonLady
    Medlem Nivå 7

Re: Komfortvillan - Stenhus i Båstad

Det var väldigt fattigt på hemsidan tyckte jag :-/
    Jag hade nog gått o pratat med dom som redan byggt o hört vad dom tycker, kolla om tillverkaren har nåt visningshus som ni kan kolla på :)

3. L
    Medlem Nivå 1

Hej Byggare Inger,
    Detta Forum är väl avsett för Nybyggare/familjer vilka kan del sina erfarenheter
    av olika bygg/husföretag.Vilka erfarenheter har Du av oss,inga eller hur??
    Du bygger ju själv hus eller hur och vill få bort oss från Bjäre...
    Vi har bara goda referenser,vilka Du gärna får ta del av!!
    Dina påvisade artiklar är ej sanna och allt som står i tidningen är inte alltid sanning.
    Dina avsikter är dock att försöka skada vår verksamhet,detta kan vi ej acceptera
    och har av den anledningen kontaktat vår advokat för vidtagande av rättsliga åtgärder
    mot detta Forum och även mot Dig Inger P.
    Vi ser framemot att få veta vem Du är,ring oss gärna 0431-766 90
    Hälsar Komfortvillan

4. V
    Medlem Nivå 4

Detta inlägg säger nog allt om företaget......haha... lockar verkligen kunder...

HAHA, detta var ju komiskt..... pinsamt komiskt... hoppas du skojar ? ;D
    Alla vet att tidningsartiklar alltid inte behöver vara sanna, men idéen med forum på internet är att sprida information till varandra och sedan får var och en göra en bedömning om den länkade informationen. Om nu dessa artiklar finns om företaget är det ju jättebra att vi andra får tips om att läsa dom och ta ställning.
    Skulle det vara osanna artiklar så kanske det är tidningarna du bör attackera och inte forumet.... Skicka advokaterna på journalisterna istället... haha... ;D

/V

5. A
    Medlem Nivå 2

Jag slår vad om att Olle76 och Lars-Georg är en och samma person!!
    Vilka pajsare det finns ;D ;D

Inger P Intressanta länkar du hade, bra att det kommer ut, så att fler köpare inte blir lurade

/Andreas28

6. M
    Moderator · Nivå 18

Att köpa hus handlar väldigt mycket om förtroende.
    Förtroende för den person/företag man skriver avtal med om sitt livs troligen största investering. Med dagens huspriser rör det sig oftast om ett åttagande för resten av livet.

"Hej Byggare Inger,
    Detta Forum är väl avsett för Nybyggare/familjer vilka kan del sina erfarenheter
    av olika bygg/husföretag.Vilka erfarenheter har Du av oss,inga eller hur??
    Du bygger ju själv hus eller hur och vill få bort oss från Bjäre...
    Vi har bara goda referenser,vilka Du gärna får ta del av!!
    Dina påvisade artiklar är ej sanna och allt som står i tidningen är inte alltid sanning.
    Dina avsikter är dock att försöka skada vår verksamhet,detta kan vi ej acceptera
    och har av den anledningen kontaktat vår advokat för vidtagande av rättsliga åtgärder
    mot detta Forum och även mot Dig Inger P.
    Vi ser framemot att få veta vem Du är,ring oss gärna 0431-766 90
    Hälsar Komfortvillan "

Ser man då ovanstående inlägg från Lars-Georg där man utlovar juridiska åtgärder istället för att sakligt lägga fram sin version av händelserna, det inger inget förtroende hos mig.

Enbart ovanstående inlägg påverkar mitt förtroende för företaget tillräckligt mycket för att jag ska välja att inte ha några relattioner med detta bolag i framtiden.