7 202 läst · 7 svar
7k läst
7 svar
Kombopaket/utekök/grill från netonnet något att ha?
Grillsäsongen närmar sig (eller ja om bara all snö nu kunde försvinna någon gång), har tänk bygga utekök i sommar och även komplettera med en gasolgrill men så sprang jag på detta paket på netonnet som har det mesta vi söker https://www.netonnet.se/art/hem-hus...medium=cpc&utm_campaign=kelkoo_prisjamforelse, har googlat men hittar ingenting på tillverkaren "Austin & barbeque" det jag är mest nyfiken på är så klart gasolgrillen, tycker specen ser vettig ut men det gör den ju ganska ofta på halvdanna grillar. Någon som vet mer om grillen eller har varit och känt på den? Vad tror ni rent allmänt? Har tidigare varit mest inne på en broilking https://www.bauhaus.se/gasolgrill-broil-king-crown-cart-430.html
Kollar själv också på den, och som du säger så ser den mycket bra ut på pappret. Har du köpt och har erfarenheter nu?
I Isensevens skrev:
Nej, var o kollade på den och vill minnas att den kändes rätt skranglig, och om jag minns rätt så var den matta svarta färgen extremt känslig för repor. Sen hittade jag ett utställningsex av utgående modell på annat märke till superdeal, så fick ändå mina stora avställningsytor och möjlighet till vatten/vask som jag suktade efter.
P patfred skrev:Grillsäsongen närmar sig (eller ja om bara all snö nu kunde försvinna någon gång), har tänk bygga utekök i sommar och även komplettera med en gasolgrill men så sprang jag på detta paket på netonnet som har det mesta vi söker [länk], har googlat men hittar ingenting på tillverkaren "Austin & barbeque" det jag är mest nyfiken på är så klart gasolgrillen, tycker specen ser vettig ut men det gör den ju ganska ofta på halvdanna grillar. Någon som vet mer om grillen eller har varit och känt på den? Vad tror ni rent allmänt? Har tidigare varit mest inne på en broilking [länk]
Liknande trådar
-
Ikeas gasolgrill/utekök
Trädgård allmänt -
Bygga in gasolgrill i utekök
Altan & Uteplats -
Utekök med nedsänkt grill i Rostfri diskbänk?
Altan & Uteplats -
12 idéer utekök - utekök med grill, rostfria utekök & platsbyggda utekök
Artikelkommentarer -
Utekök runt Weber gasolgrill. Tips önskas
Altan & Uteplats