1 229 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kombinera nimly med assa 310??
Hej,
Jag vill ha ett kodlås med fingeravtrycksläsare som gärna ska se ok ut. Har kollat in nimly men eftersom jag har en säkerhetsdörr och ett slutbeslag som är anpassat till mitt nuvarande lås - ett assa 310 så verkar det problematiskt.
Jag undrar om det finns något som hindrar mig från att behålla den gamla låskistan och bara byta ut lås/dörrhandtagsdelen?
Jag vill ha ett kodlås med fingeravtrycksläsare som gärna ska se ok ut. Har kollat in nimly men eftersom jag har en säkerhetsdörr och ett slutbeslag som är anpassat till mitt nuvarande lås - ett assa 310 så verkar det problematiskt.
Jag undrar om det finns något som hindrar mig från att behålla den gamla låskistan och bara byta ut lås/dörrhandtagsdelen?
Hej. Hur gick det med detta. Jag undrar samma sak.freter skrev:
Hej,
Svenska Nimly levereras med ett låshus som ska användas med klassisk kolvplacering alltså inte connect som 310 låshuset.ulf.renman skrev:
Det enklaste är att välja ett annat smart lås annars får du göra om så det medföljande låshuset passar.
Det finns en dansk variant som passar befintliga låshus om du vill importera.
Klicka här för att svara