1 955 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Kölnäskök
Finns det någon som har erfarenhet av Kölnäskök? Det är ett företag i Smedjebacken i Dalarna, som tillverkar det. Vi ska bygga nytt hus och har tittat på det köket. Jättesnyggt, tycker vi, men vill gärna höra om någon har erfarenhet av funktion och kvalitet.
Hej!
Ja, visst är Kölnäsköken vackra, men tyvärr är företaget inte alls seriöst.
Jag talar av egen erfarenhet och vill inte att någon annan hamnar i samma situation som mig.
Jag önskar dig lycka till med ditt nya kök!
Ja, visst är Kölnäsköken vackra, men tyvärr är företaget inte alls seriöst.
Jag talar av egen erfarenhet och vill inte att någon annan hamnar i samma situation som mig.
Jag önskar dig lycka till med ditt nya kök!
Redigerat:
Tack för ditt svar. Kan du skríva lite mer om varför du inte är nöjd. Vi har just fått en ritning med offert från Kölnäskök, och det är ju ett väldigt dyrt kök, så jag är mycket intresserad av dina efrarenheter.
Mvh Ann-Cathrin
Mvh Ann-Cathrin
Klicka här för att svara