E eija71 #1 Medlem · Dalarna 29 jul 2011 00:40 eija71 Medlem Dalarna 0 inlägg 29 jul 2011 00:40 #1 Kölnäskök en oseriös företag o inget kunnigt arbetsfolk:@mycket besviken.