Håller på att kolla olika hustillverkare. Någon som har rel. färska nyheter om Bothniahus? Jag vet att de tagit över för några år sedan då en annan hustillverkare (Törehus?) gick i konkurs. Skulle vara bra att veta om någon har vetskap om de håller måttet?
 
Hej,

Om du söker på www.emfas.se eller på www.allabolag.se så hittar du info om ekonomin såväl som om vilka företag som delar styrelseledamöter med vilka.

I detta fallet ser det ut som om man hamnar inom familjen Lindqvists domäner. Företaget är en del av emxit och går knappast med vinst, det omsätter runt miljonen. Man bygger nog inga större hus för de pengarna ...

Ha de
/MF
 
Tack snälla för dina goda råd!!/Kajsa
 
sedan vet vi ju att lb hus,finndomo samt värsåsvillan har det riktigt tufft just nu ekonomiskt
sedan har ju myresjö samt smålandsvillan och även trivselhus permiterrat
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.