Har bergvärme installerat 2015, Nibe 1245.
Flyttade in 2020 och 2021 fyllde jag på 0,5 liter så det blev 50% i nivåkärlet.
Nu såg jag att nivåkärlet nästan var tomt så jag fyllde på 1 liter.
Så till frågan, bör jag vara orolig att jag har en läcka eller är detta normalt?