Hur mycket kan man få för sånna här överskåp? Någon som vet?



PIC_0783.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



PIC_0784.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Skulle rekommendera att sälja hela köket i ett paket. Sålde mitt relativt stora kök (visserligen med omatchade skåp och olika luckor) för 850kr. Man får tyvärr inte så mycket för skåpen som kvaliteten egentligen vore värd.
//reptil
 
OK, tack för svar. Synd att de inte är värda nåt.
Underskåpen har jag kvar i köket så de är inte till salu.
 
Inte så att de är värdelösa, men kvaliteten är ju helt klart bättre än på ett nygjort skåp och det avspeglas ju inte i priset. Men såklart, hittar du en entusiast kanske du kan få 200kr styck.
Lycka till!!!
Lina
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.