Jättefint, mysigt och hemtrevligt kök. Precis i min smak. Tegelväggen med belysningen är ju bara så fin...
 
Det första jag tänkte var: hemtrevligt! och det verkar jag inte vara ensam om... :)
 
Jättefint blev köket:-) Sånna luckor vill jag ha.... mkt hemtrevligt!
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.