Borde nog fungera. Kolla med importören (EuroFire?). Har en Wamsler och vår kanal är inte mer än 95x95 mm, knappt sex meter lång och ingen rökgasfläkt. Har dock en springa öppen på dragluckan - bara primärspjället ger lite för dåligt drag. Med luckan lite på glänt är det full fart på pannan, lite väl mycket ibland.